Începând cu luna octombrie, Virgin Radio Romania a adus alături de Rusu+Borțun Brand Growers o primă manifestare a platformei de poziționare a radio-ului sub umbrela #thishasaradio, care să întărească prezența brandului pe piața din România. Lansat pe 9 ianuarie, postul a crescut rapid în preferințele audienței căreia i se adresează, tineri până în 29 de ani, pe care îi sincronizează în timp real cu tot ce e cool în materie de muzică, modă, filme, sport sau lifestyle.
Pornind de la premisa că este greu să fii la curent cu toate lucrurile cool care se întâmplă în acest moment din cauza aglomerării prea mari de informații, Virgin Radio România propune prin platforma #thishasaradio, o manieră de a semnala cele mai importante manifestări, pe cele originale, amuzante, surprinzătoare sau pline de energie pozitivă, făcând mai ușoară experimentarea lor. Virgin Radio Romania vorbește despre acestea sub formă de atitudini, sunete, gesturi, culori, întâmplări, orice din sport și până la modă, din muzică și până la filme, din natură și până la tehnologie – iar muzica este cea care le generează și care este, la rândul ei, creată de ele.
„Cum ar fi ca toate lucrurile cool, care nu sunt neapărat audio, detalii vizuale din viaţă, să aibă un sunet electro? Cam asta a fost ideea. Virgin Radio să ştampileze aceste mici descoperiri, “chestia asta care are un farmec specific, are şi un radio, ar putea suna în felul ăsta.””, declară Mircea Crăciun, Group Creative Director.