Acesta este insightul de la care strategii și creativii agenției Rusu+Borțun Cyber Growers au pornit în crearea campaniei #aboutlastnights pentru Apollo 111 Barul & Terasa, prima campanie locală cu mesaje private transformate în meme-uri. Astfel, ei și-au propus să scoată mesajele private din anonimat și să formalizeze comunitatea creată în așa-zisul underground al brandului Apollo 111. Să ofere un mic preview din culise, pe baza de user generated content.
„Pe trendul de community building din digital, prospețimea abordării noastre vine din cronologia de proces. Am urmat calea: de la mesaj privat la memă. Când majoritatea brandurilor activează în primul rând cu scopul de a obține continut de la useri și în al doilea rând cu cel de a genera conversații și să construiască comunitate, noi ne-am folosit de conținutul de la useri deja existent și l-am transformat în memă, evident fără să facem public numele autorului de mesaj” a declarat Miruna Macsoda (Managing Director Rusu+Borțun Cyber Growers).
Conversațiile au început să apară pe măsură ce autorii și-au arogat mesajele private și încet, încet, comunitatea a început să scoată organic capul la suprafață.#aboutlastnights a început pe 3 iulie și până în prezent au fost postate 22 mesaje. Iar reacțiile au fost surprinzătoare, campania fiind primită foarte bine atât de target, cât și de presa de specialitate.
Spre deosebire de alte campanii de digital, nu există însă setat un termen în care aceasta se va încheia, deoarece comunitatea nu se termină, ea există.
“În ceea ce privește indicatorii de performanță, până în acest moment, postările care s-au viralizat ne-au adus followeri noi, dar, în același timp, ne-am bucurat că miezul de engagement nou generat s-a întâmplat în cadrul comunității de followeri existent. Reach-ul organic pe postare a crescut de 3,5 ori, iar numărul de reacții generate pe postare de 5 ori. Nenumăratele emoticoane de “haha-uri” au fost un semn clar că lumea s-a distrat și cum Apollo111 e brand de loc de ieșit în oraș, este un semn că ne facem treaba bine” a adăugat Miruna Macsoda.
Echipele care au realizat campania sunt formate din: Liviu Baciu, Ennifer Anefi, Lucian Sora, Miruna Macsoda și Cătălin Rusu din partea Rusu+Borțun Cyber Growers și Bogdan Dumitrache din partea Apollo111.