Agenția de publicitate Rusu+Borțun a început colaborarea cu Romanian Interior Design Association (Asociația Română de Design Interior), pentru care a dezvoltat și lansat deja noul website, înainte de Gala specială ce a avut loc pe 10 mai.
Potrivirea între client și agenție a fost una rapidă și clară, agenția având expertiză bogată în produse digitale, inclusiv site-uri web, în UX & UI & digital design, precum și în comunicare pentru diverse proiecte din industriile creative, iar clienții știind clar ceea ce își doresc și au nevoie. Mai precis o platformă care să arate bine, să pună în valoare proiectele de design, dar care în primul rând să funcționeze ca un agregator de date și de rankings bine pus la punct. Mai mult de atât, obiectivele de business ale clienților constau în vânzarea de spațiu media sponsorilor și creșterea ratei de membership.
„Din portofoliul agenției fac parte aplicații de news și gaming, de măsurare a deșeurilor colectate selectiv și de monetizare digitală, magazine online și websites de generare de leads pentru proiecte rezidențiale. Prioritizăm UX-ul , dar ne-am bucurat des să dezvoltăm produse digitale cu infrastructuri complexe în spate. Aplicații și platforme care au un impact direct asupra rezultatelor de business.
Platforma digitală RIDA a beneficiat de un brief inspirațional, din punct de vedere design, și complex, din punct de vedere back-end. Produsul trebuie să pună în valoare portofoliile designerilor și în același timp să funcționeze ca un instrument simplu și rapid pentru utilizatorii care își gestionează singuri conținutul de prezentare. Este o platformă de community building și de networking între designeri, clienți și companiile partenere,” a declarat Miruna Macsoda, Managing Director & Head of Strategy Rusu+Borțun.