București, 27 noiembrie
Proiectul “365 Days of Romania in Times Square” invită brandurile și valorile românești să participe și să împărtășească mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume. Așteptăm cu entuziasm implicarea brandurilor în promovarea identității și culturii românești la nivel global.
Inițiativa aparține echipelor Blindspot, Biz și Rusu+Borțun și își propune să promoveze global valorile și tradițiile locale cu ajutorul brandurilor și companiilor din România.
Brandurile românești vor putea trăi „visul american” și vor putea ajunge în Times Square. Proiectul va prinde viață la începutul lunii decembrie 2023, chiar de Ziua Națională a României, și se va încheia un an mai târziu, cu un proiect editorial marca Biz, în paginile căruia vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort și să se manifeste global.
Pe măsură ce proiectul evoluează, vom menține un dialog constant cu brandurile interesate să se alăture, asigurându-ne că mesajele transmise sunt coordonate în mod unitar. Astfel, imaginea României pe care o vom proiecta pe cel mai iconic panou publicitar din lume (Nasdaq) va fi una complexă și plină de sens.
Brandul care va sparge gheața și care va apărea în Times Square pe 1 decembrie este Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și Biz în 2023. Au răspuns deja pozitiv proiectului brandurile Romstal, Vola.ro, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo și își vor începe campaniile în 2024.
Prin “365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului. Vizibilitatea este asigurată în România de echipa Biz pe toate canalele media, iar brandurile care își doresc să ia parte la această inițiativă vor putea beneficia de consultanță din partea Brand Growers – agenție specializată de consultanță, design și retorică de brand.