Contul global Superbet a fost câștigat de agenția 10th Man din Irlanda, iar contul local din Polonia de agenția BBDO Poland.
În acest context, rolul Rusu+Borțun va fi să amplifice local noua platformă globală Superbet – go super și să dezvolte creație și strategie locală pentru piața românească, cea mai mare piață din portofoliul brandului.
În 2021, business-urile Rusu+Borțun au depășit 20 milioane de lei cifre de afaceri. Rusu+Borțun este un brand hybrid care crede în mixul armonios dintre gândire strategică, tehnologie, creație și spirit antreprenorial. În portofoliul agenției de publicitate se mai află clienți precum: Electrica Furnizare, Mandy Foods, Alka Group (Stretto, Plug În), Trutzi (Trutzi Real Estate, Trutzi Construct, Vivasy, Avanera), Alexander Hughes (global), Magic Jackpot, Unilever (Urban Monkey) sau ING Tech Romania. Portofoliul agentiei de consutanță, design și retorică de brand numără proiecte identitare pentru GTC, Alka Group, Morad Group, Bittnet Group, My House, Boutique Cadeaux, Liliac Winery, Ideo Ideis, Carmistin (La Provincia), Superbet Group (Investimental) Trutzi Group sau ZYX Publishing (HotNews).
Superbet este liderul pieței de pariuri sportive din România și unul dintre cei mai importanți jucători regionali din categorie.